pikeur judy - lavinia

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jupiter-judex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 3 255
J

jupiter-judex

hur är den i midjan?
har kollat lite på lavinia också...där jag hitttade den såg den bra ut...ngn mörk blå med brun skoning...men när jag letar i nät shopar ser den jätte hög ut i midjan...
vet ni något om dessa två?

Sv: pikeur judy - lavinia

jag har lavinia. den är inte jättehög. normal skulle jag säga.. lägre än lugana och mondega men inte riktigt så låga som cindy.

ja då är det mocca jag menade, för det skulle vara brun skoning! precis den bilden jag menade fast du var bättre på att länka:)
vad har den mörkblåa för färg på skoningen?

ah, så logiskt, hihi! det var det som förvirrade lite, med färgerna menar dom allså skoningen och inte tyget som det brukar stå...
hur är skoningen på dom, är den stretchig? du har ju en massa cindy också har jag för mig...är skoningen stretchig på dom? hatar stum skoning nämligen...

ja den är väldigt mjuk och skön. alla pikeurs modeller har stretchig skoning, är samma material på alla. men tyget varierar dock.

mm, så man slipper stå och dra i byxorna för att komma upp:crazy:
vågar man beställa ridbyxor på nätet när man inte har provat innan tror du?? hittar dåligt med svenska nät shoppar som säljer dessa, vart köpte du dina?

Visst är Judy de med ficklock bak? Isåfall är de lika höga som Merdith byxorna, lite högre än Cindy men inte obekväma om man som jag inte kan ha höga ridbyxor.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
721
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 637
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka