Pikeur kavaj- storlek

Sparvoga

Trådstartare
Hur är pikeur kavajerna i storlekarna? Är en Scarlett eller epson som är mest intressant. Dom är väl mest hoppbetonad

Sv: Pikeur kavaj- storlek

Jag tycker att de är ganska normala.
Jag har väl 36 i min och då har jag väst under, ligger på xs / 34 i normala fall i kläder osv.

jag har 34 i min och den är ngt stor. kan tänka mig att det är XS. jag är ca 160 cm lång, väger kanske 35 kg.

Jag tror att de är ganska normala i storlekarna. Min epsom är iaf samma storlek som jag brukar ha på andra kläder.

jag har en Epsom i strl 76
o jag har 36 (ibland 38 eftersom jag är så bredaxlad) i vanliga fall. men 6 an i 76 är tydligen extra långa armar sa dom när jag köpte.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Freazer
·
Utrustning Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48...
Svar
8
· Visningar
600
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Puh
·
Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 115
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka