Pilot-sperma?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Papaya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 212
P

Papaya

Är det någon som vet om det finns Pilot-sperma kvar idag? Alltså Pilot efter Pilatus-Graphit.

Sv: Pilot-sperma?

För ett antal år sedan hade Hippo Essentia fryst sperma. Kanske de har kvar ?

Kolla med Lasse (Hippo Essentia). Han hade några doser kvar (bl a en som vi inte hade behövt utnyttja) på 90-talet. Jag vet att han blev erbjuden stora summor per dos eftersom det fanns så lite kvar efter Pilot då. Om han sålde eller inte vet jag inte. (Jag försökte komma åt "min" dos men det gick inte!:grin:)

2001 vet jag att ett sto seminerades med Pilotsperma från Lasse. Men vet inte heller om han fortfarande har kvar.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: corzette
·
Hundavel & Ras Jag har tänkt att frysa in sperma från min ena hane i år, i fall att jag själv vill använda honom längre fram. Är det någon som har...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Linda_A
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 582
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag funderar på att ta föl på mitt sto från Polen, men vill veta om hon haft föl tidigare. Finns det någon sida där man kan se...
Svar
4
· Visningar
218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka