Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill ha detta repgrimme set, Säljaren av detta finns i Australien & jag undrar om det går att få tag på närmare håll til vettigt pris, kostar 600:- sen tilkommer frakt = ganska så för mycket dyrt för min del.
Nja, det skickas ju eg. inte hit men man kan ju alltid fråga! (lättare om man handlat tidigare och har bra i feedback)
Och så ska man se till så man kan betala osv osv.....är inte det enklaste men lätt när man kommit igång.
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Hästmänniskan
Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
Gravid - 1år Vi funderade först på Olga pga babygaranti, men har så svårt för att dom marknadsför sig så hårt att jag personligen drar öronen åt mig...
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...