Pink, repgrimma med "grimskaft"

Spirit

Trådstartare
Jag vill ha detta repgrimme set, Säljaren av detta finns i Australien :crazy: & jag undrar om det går att få tag på närmare håll :love: til vettigt pris, kostar 600:- sen tilkommer frakt :crazy: = ganska så för mycket dyrt för min del.

fb_1_b.JPG

Sv: Pink, repgrimma med "grimskaft"

Jättesnällt, men säljaren finns i Australien. :cry:
Det blir lite i det dyraste laget.

Jo, men det finns ju i usa också? Hittade ett för 30 dollar + frakt (ca 20 dollar) om dom skickar hit.

Jag kan knyta en grimma åt dig men då måste jag ju hitta rosa lina... Fast har aldrig knytit med fast grimskaft....

aha, jag vill gärna ha.. Var i usa hittar man det?

Jag vill gärna ha med fast grimskaft, tror det på bilden är avtagbart. eller?

Senast ändrad:

Ahaaaaaa du vill ha fast grimskaft.....på detta var det avtagbart med hake.....så det är nog inget du vill ha då:D

Hittade det på samma ställe du hittade det där :p

hehe, börjar bli riktigt trött, *ögonen går i kors*
jag menade att jag INTE ville ha fast grimskaft, vill kunna ta av grimskaftet vid behov. *snurrig* ;)

Det är där jag hittat repgrimman, men det blir för dyrt, med frakt och sånt.

Mvh
Spirit som skall sussa kudden återkommer imorgon ..

SEK600..?.

Säljarens startbud är ju AU $60.00 (Approximately US $47.57) = ca: SEK325. Jag gissar att frakten hamnar på ca: USD30.

Inte samma pryl.. går dessutom att hitta för USD30..

Ropa in auktionen då.. svårare är det inte. :confused:

Nja, det skickas ju eg. inte hit men man kan ju alltid fråga! (lättare om man handlat tidigare och har bra i feedback)
Och så ska man se till så man kan betala osv osv.....är inte det enklaste men lätt när man kommit igång.

pma om ni behöver hjälp ;)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 344
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
4 000
Senast: Lhas
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 454
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och... 2
Svar
29
· Visningar
7 286
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka