• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare krista
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 751
K

krista

Min häst har tyvärr fått en piphas (ofarlig)..... Skall ut och tävla med henne i vår men min fråga är om detta är något som domarna kan ge avdrag för?

Sv: Piphas

Det tror jag inte dom kommer att kommentera eller kolla på överhuvud taget. dom kanske lägger märket till det med det kommer troligen inte förändra bedömmningen på något sätt.

Om den håller sig till "reglerna"

Sv: Piphas

Ska du på dressyrtävling eller rasutställning?
På en dressyrtävling får hästen ha vilka skavanker som helst, så länge de inte inverkar på arbetet som ska visas på banan.
Läs reglementet.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 489
Senast: Mirtai
·
Hoppning Såg idag en blå tunga på hopphäst på GHS. Syntes tydligt från min plats i TV-soffan- Såg också hästar som gapade med skarpa bett i...
Svar
18
· Visningar
1 628
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 087
Senast: co-SMAD4
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka