Det är ju telefonen som avgör filmens kvalitet när man använder pivoDet där är ju minst lika bra resultat som om/när jag har kameraman med var tionde år!Duger gott för mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju telefonen som avgör filmens kvalitet när man använder pivoDet där är ju minst lika bra resultat som om/när jag har kameraman med var tionde år!Duger gott för mig!
Ja, jag tänker mest på hur den liksom "roterar" - min man hävdade att jag kommer bli sjösjuk av att den liksom "rycker" runt telefonen istället för att mjukt följa, men så ser det ju inte alls ut på din film.Det är ju telefonen som avgör filmens kvalitet när man använder pivo![]()
Jag använder min pivo väldigt till och från men inte är den ryckigJa, jag tänker mest på hur den liksom "roterar" - min man hävdade att jag kommer bli sjösjuk av att den liksom "rycker" runt telefonen istället för att mjukt följa, men så ser det ju inte alls ut på din film.
Jag har en Pivo Silver som jag inte testat nu sedan flytt. Men den tappade mig konstant på förra boendet trots att jag var själv i ridhuset. Men så hade häst, underlag och sarg hyfsat samma färg. Jag hade dock kläder som kontrasterade rejält mot ridhus/underlag. Provade den dock bara med min egen häst och inte övriga som tex var mörkare.Ja, jag tänker mest på hur den liksom "roterar" - min man hävdade att jag kommer bli sjösjuk av att den liksom "rycker" runt telefonen istället för att mjukt följa, men så ser det ju inte alls ut på din film.
Resultatet påverkas även av inställningarna, t.ex. om den är inställd på en hastighet som inte matchar det du gör, om man valt att den ska förutse vart du ska ta vägen, fokusområde, autozoom etc.Ja, jag tänker mest på hur den liksom "roterar" - min man hävdade att jag kommer bli sjösjuk av att den liksom "rycker" runt telefonen istället för att mjukt följa, men så ser det ju inte alls ut på din film.
Tror det hänger på inställningarna, man kan välja hur snabb den ska vara osv. Jag tycker den roterar rätt stadigt. Ingen sjösjuka med mina filmer iaf!Ja, jag tänker mest på hur den liksom "roterar" - min man hävdade att jag kommer bli sjösjuk av att den liksom "rycker" runt telefonen istället för att mjukt följa, men så ser det ju inte alls ut på din film.
Det kan tyvärr bero på telefonen att den rycker. Men börja med inställningarna.Ja, jag tänker mest på hur den liksom "roterar" - min man hävdade att jag kommer bli sjösjuk av att den liksom "rycker" runt telefonen istället för att mjukt följa, men så ser det ju inte alls ut på din film.
Ja, jag har ju inte ens köpt en ännu, men det var en farhåga från maken att det skulle bli ryckigt och sjösjukevarning. Låter ju dock som att det sannolikt går att åtgärda i så fall om man sätter sig in lite i inställningarna. Tack alla!Det kan tyvärr bero på telefonen att den rycker. Men börja med inställningarna.
Ja silver funkar bra!Ja, jag har ju inte ens köpt en ännu, men det var en farhåga från maken att det skulle bli ryckigt och sjösjukevarning. Låter ju dock som att det sannolikt går att åtgärda i så fall om man sätter sig in lite i inställningarna. Tack alla!
Som jag förstår det är det alltså fullt tillräckligt med en Pivo Silver, jag måste inte gå upp till Max-varianten?
Pivo max är ifall du vill ha tunga saker på, typ systemkamera (utöver mobil). Programvaran är i övrigt sammaJa, jag har ju inte ens köpt en ännu, men det var en farhåga från maken att det skulle bli ryckigt och sjösjukevarning. Låter ju dock som att det sannolikt går att åtgärda i så fall om man sätter sig in lite i inställningarna. Tack alla!
Som jag förstår det är det alltså fullt tillräckligt med en Pivo Silver, jag måste inte gå upp till Max-varianten?
Åh herregud, jag blev så snurrig att jag inte visste hur man stängde ner sidan direkt. Tog mig typ 3 sekunderTror det hänger på inställningarna, man kan välja hur snabb den ska vara osv. Jag tycker den roterar rätt stadigt. Ingen sjösjuka med mina filmer iaf!
Jag använder dock pivos gamla app Pivo play. Testade att gå över till deras nya, men den videon blev såhär och sen har jag inte provat igen
https://www.instagram.com/reel/DFhgZIqOE8F/?igsh=c2Jrb2FwYm9qMG1n
Nuförtiden använder jag min pivo och gopro tillsammans, men det gör ju ingen skillnad för just hur smooth det blir![]()
I den nya pivoappen kan man använda hästläge i stående format. Jag tror det var inställningarna som felade, men eftersom jag tycker den gamla appen funkar bra så gick jag bara tillbaka till den utan att testa andra inställningarÅh herregud, jag blev så snurrig att jag inte visste hur man stängde ner sidan direkt. Tog mig typ 3 sekunder
Men kan det inte bero på att du hade den i stående läge? Ska väl vara liggande?
Silver funkar fint. Jag fick lite ryckigt med gamla mobilen men helt smooth med nya. Samma Pivo, samma inställningar mm. Och den ska inte rycka. Pivo har ett ganska bra supportcommunity med. Så go for it!Ja, jag har ju inte ens köpt en ännu, men det var en farhåga från maken att det skulle bli ryckigt och sjösjukevarning. Låter ju dock som att det sannolikt går att åtgärda i så fall om man sätter sig in lite i inställningarna. Tack alla!