affinity

Trådstartare
Jag tycker nästan det är lite pinsamt att ställa denna frågan eftersom jag normalt brukar kunna sådant här själv, men nu har det gått för långt och jag har blivit irriterad över det i stället :mad:

Hur fasiken tar man bort en bild från ett album på pixbox?! :o Jag tycker det borde stå någonstans när man väljer "Anpassa album" men hittar inget så snäälla hjälp! Hittar inte heller hur man tar bort ett helt album..

(Kanske borde jag bara gå och ta på mig mina glasögon :angel: )

Sv: Pixbox

Hittade detta på pixbox:

Q: Hur raderar man en bild på Pixbox?

A; Du öppnar bilden du vill radera, klickar på den gröna menyfliken (1) upp till vänster om bilden, välj "Inställningar" och där hittar du "Ta bort"(2).

Sv: Pixbox

Jag måste vara riktigt korkad för jag hittar varken det du skrivit på pixbox någonstans (tänkte om där kanske va en fin bild som visade:angel:) eller någon grön menyflik till vänster om mina bilder :crazy:

Skoja bara, NU hittade jag, tack! :D

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 223
Senast: Majjijann
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 167
Senast: __sofia__
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 090
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka