• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare snabelA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 400
S

snabelA

Alltså jag har funderat lite på att bli medlem på pixbox. så alla pixboxmedlemmar: vad är bäst med PB? vad är sämst med PB? är det lätt att ladda upp bilder, att använda överhuvudtaget? :)

Sv: pixbox?

Jag har pixbox, och jag tycker att det är 1000 ggr bättre än t.ex. bdb. Man hittar mycket lätt bilder tycker jag, men sen "uppdateringen" dom gjorde, så var man ju lite ovan i början att hitta och sånt men man vänjer sig snabbt :) men jag tycker pb är jättebra :)

Jag tycker också att det verkar väldigt bra! Ganska fin design och enkelt att skriva kommentarer och ändra på bildernas namn och kommentarer osv. Synd bara att man inte får ladda upp hur mycket som helst.

Jo men man måste ladda upp typ huuuuuuur många bilder som helst, innan man itne får ladda upp nå mer, men det är bara en månad, sen får man en ny "gräns" att hålla :P

Fast jag tycker ändå att det är lite knapert. Mina bilder ligger oftast på 1,5 MB och då får jag visserligen plats med 300. Men eftersom jag kan ta fler än tusen bilder vid varje fototilfälle (jag rensar ju bort ganska många dock) och jag fotar kanske ca 4 ggr i månaden, så blir det lätt lite lite.

Men jag förstår ju att de måste ha en gräns. Och det kanske är lika bra, så inte jag lägger upp alltför många bilder.:)

Är medlem på pixbox och jag tycker att den är mkt bättre än bdb.
Tycker typ som alla ovan :)

Det är kul å kolla på folks bilder helt enkelt:). Man kan ju lägga till folk med intressanta bilder som kontakter, så man hittar dom lättare.

Enda nackdelen kanske jag kan tycka är att man måste vara inloggad (=registrerad)för att kunna kommentera. Hade varit lätt för folk som bara vill kolla att kunna kommentera utan att regga sig.

Vad heter ni föresten? Så man kan kika runt lite på bukares pixboxar =)
Själv heter jag Nattugglan.
http://nattugglan.pixbox.se

Senast ändrad:

*kl*

Ska du lägga ut bilderna från pixbox till ngn sida som visar bilder i inlägget o inte länkar så glöm ej att ta bort "?0" i slutet.

vinternoll:
heter carat på pixbox

asså nu har jag blivit medlem och fått det där mejlet, men hur gör jag nu då? det går inte att trycka på svara? det står: för att aktivera ditt konto ska du svara på detta mejlet. vad ska jag göra??? :)

Fast jag tycker ändå att det är lite knapert. Mina bilder ligger oftast på 1,5 MB och då får jag visserligen plats med 300. Men eftersom jag kan ta fler än tusen bilder vid varje fototilfälle (jag rensar ju bort ganska många dock) och jag fotar kanske ca 4 ggr i månaden, så blir det lätt lite lite.

Men jag förstår ju att de måste ha en gräns. Och det kanske är lika bra, så inte jag lägger upp alltför många bilder.:)

Du kan kika på premium medlemskapet, vilket gör att du kan ladda upp 2000MB bilder/månad, och dessutom ladda ner dina orginalbilder från vilken dator som helst :)

asså nu har jag blivit medlem och fått det där mejlet, men hur gör jag nu då? det går inte att trycka på svara? det står: för att aktivera ditt konto ska du svara på detta mejlet. vad ska jag göra??? :)

hur raderar jag bilder som jag laddat upp???

Sådana frågor tas lättast upp om du mailar supporten.
info@pixbox.se

Och du ska inte svara på mailet, du ska klicka på länken som skickas i registreringsmailet :)

// BlackRose och - BlackRose på Pixbox också :p

Jag hittade vart man tog bort bilder, gå in på bilden du vill ta bort till vänster har du en grön liten meny, står "meny" på den, sen får du upp en stor grön ruta, på i nställningar finns det "ta bort" :D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 091
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
353
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka