Plast att lägga under balkongtrall?

Det skulle jag gärna göra men IKEAs är slut och har inte hittat nå annat billigt och snyggt alternativ. Ballemöblerna är vitgrå så det känns som att bara svart lr trä funkar, och trä är ju ljusare så därför har vi riktat in oss på det (det är en mörk balkong som inte ligger i solen).

Rusta har en del!
 
Det blev ÖoB:s. Ok pris och jag inbillar mig att dom inte färgar av sig lika lätt som IKEAs som känns väldigt behandlade för att få sin mörkorangea färg.

Ang olja så står det på i princip alla jag kollat på att de ska oljas in en gång per säsong. Ser stor skillnad på de som oljar in sin trall och inte.
 

Liknande trådar

Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 875
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 034
Senast: kolblakkur
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 042
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp