Plasthäst

annie_cool

Trådstartare
Hej jag vill ha en plast häst men jag vet inte hur man hur tag i en vet ni det? Det skulle vara så kul att ha en sån häst.Färg spelar ingen roll men inte för ful tack. Vit går bra eller svart. Har en del saker som skulle passa och det skulle vara bra att använda de till nått en att de ska ligga och damma. Så hur ska jag få tag i en plast häst vet ni hur man gör?

Kolla på Blocket under "Skylthäst" eller liknande, jag har sett allehanda djur på blocket i naturlig storlek men dom är dyra. Billigaste jag såg var en kossa i naturlig storlek för nästan 10,000:- :o

Haha, jag hittade både en häst till dig och en kossa till mig. :p

http://www.blocket.se/helsingborg/Tradgard_21858287.htm?ca=12&w=3

Har sett dem för ännu dyrare..snarare mot 15 lax. Varför är dem så himla dyra? Kan ju inte ha så jättehög tillverkningskostnad..

Och jag vill ha en kossa i naturlig storlek, den ska bo inomhus bakom min blivande hörnsoffa sen. :love:

Kolla på Blocket under "Skylthäst" eller liknande, jag har sett allehanda djur på blocket i naturlig storlek men dom är dyra. Billigaste jag såg var en kossa i naturlig storlek för nästan 10,000:- :o

Haha, jag hittade både en häst till dig och en kossa till mig. :p

http://www.blocket.se/helsingborg/Tradgard_21858287.htm?ca=12&w=3
Haha jag paxar gorillan. Skulle göra sig bra i soffan med en ps4- kontroll i handen. Jag skulle inte ens märka att sambon är borta.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 735
Senast: Edla
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 235
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
599
Senast: Lavinia
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka