Plastikkirurgi!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så glad! Planen är att boka en konsultation med min tilltänkta kirurg innan sommaren kommer, sedan om allt stämmer mellan oss tänka länge och väl under ledigheten och återkomma till hösten! :love:

Första ingreppet jag vill göra är en full näsplastik, vill ha en mjuk kurva på näsryggen och mindre nästipp (har alltid stört mig att mina näsborrar har lite olika form också). Tänker att det är en god start eftersom näsan är så central i ansiktet! Vill även göra något åt min platta överläpp :D Men där ska jag testa med fillers innan jag gör något mer permanent eller börjar tänka på formen dvs operation.

Jag hoppas att jag en dag kan se mig själv i spegeln och känna mig vacker, trots att jag är mycket medveten om att jag faktiskt duger som jag är. :)
 

Tack! Det känns lite nervöst med narkos och sådär men samtidigt skönt typ att det är ett val första gången och inte en operation där jag måste bli sövd trots att jag är rädd, if it makes any sense :laugh:

Har blivit sövd x antal ggr pga av olika operationer. På de första fick jag välja om jag ville vara vaken men det känns alltid bättre när man får göra det själ (välja) än när man måste :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp