Plastmatta

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare R8n
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 011

R8n

Trådstartare
Vart kan man köpa en hyffsat billig liten bit plastmatta? alltså plastmatta som används som golv. Gärna i närheten av Gävle om det finns nän därifrån som vet :)

Sv: Plastmatta

På större byggvaruhus fanns förr i tiden enorma rullar plastmatta som skars till åt köparen. Finns det fortfarande borde man väl kunna köpa även en liten bit. Annars borde de kanske på byggvaruhuset kunna hänvisa dig till något ställe.

Sv: Plastmatta

Jag köpte en ful stuvbit matta eller våtrumstapet till mig när min hund skulle ha valpar. Hade den som skydd till golvet. Kostade inte spec mycket :)
Handlade i en golvaffär :)

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 291
Senast: NilHe
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Halcyon
·
Hemmet Är det någon här som vet om det finns någon standard för degknådare till bakmaskiner? Alltså, ser alla infästningar likadana ut? Min...
Svar
19
· Visningar
585
Senast: vilde
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
835
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka