Bukefalos 26 år!

Plats för tävlingsskåp i transporten...

N

Novalee

Får ett "normalt" tävlingsskåp i plast plats i en vanlig transport tillsamans med två stora hästar? :confused: Någon som vet om och vilka transporter det går i? :bow:

J

Johanna_m

ett plåtskåp och två cponnyer går att trycka in i ett trane enkelaxlat iallafall. plast vet jag inte men tror det jag hade iallfall tänkt packa så så fort jag får köpt ett eget.

S

sova

Frågan är om du kör lagligt då. För mig låter det som om 2 C-ponnyer och ett plåtskåp väger mer än 650 kg... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Efter mycket om och men så har jag köpt en Fautras Oblic. Jag har bara en häst, kommer med väldigt lite sannolikhet köra två. Jag har...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 678
Övr. Barn Vi har idag en Toyota Avensis som ska bytas ut, men mot vad är ännu oklart och bilmarknaden är en djungel:cautious: Så jag undrar vad...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 029
Utrustning Hej! I ett nytt stall så får jag knappt plats i deras sadelkammare. Det är litet och väldigt trångt och jag har en del grejer tyvärr...
Svar
2
· Visningar
384
Hästvård Undrar vad ni tycker om att ha en häst som har artros oskodd i en stor hage med en del skog? Jag flyttar från Belgien till Sverige i...
Svar
10
· Visningar
653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 21
  • Draperier och gardiner - tips?
  • Behöver lite stöd

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #9
  • Kattbilder #7