Plattång att enkelt locka med?

LadyCovergirl

Trådstartare
Jag behöver tips på plattänger som det går enkelt att locka håret med. Kanske med någon form av rundade sidor? Någon som har tips på en smidig modell?

Finns massor av keramiska plattänger som är rundade. Dessa blir varma runt om och är lätta att jobba med. Temperaturen är reglerbar.

Jag har nåt i stil med denna: https://prylsajten.se/18/produkt/hh-simonsen-plattang-go-mini-styler/

Har rakt hår och mina lockar blir såhär när jag stylar det:

randig4.jpg

(Jag lockar håret med plattången och borstar sen ut det så att det känns lite mer naturligt).

Finns massor av keramiska plattänger som är rundade. Dessa blir varma runt om och är lätta att jobba med. Temperaturen är reglerbar.

Jag har nåt i stil med denna: https://prylsajten.se/18/produkt/hh-simonsen-plattang-go-mini-styler/

Har rakt hår och mina lockar blir såhär när jag stylar det:

randig4.jpg

(Jag lockar håret med plattången och borstar sen ut det så att det känns lite mer naturligt).

Sådana där rundade har jag kikat på. Frågan är då om det är värt pengarna att köpa en ghd eller om kanske en Ga.Ma. funkar?
Vanliga plattänger kan jag inte locka mitt hår med. Jag har inte rätta knycken :cautious:

Sådana där rundade har jag kikat på. Frågan är då om det är värt pengarna att köpa en ghd eller om kanske en Ga.Ma. funkar?
Vanliga plattänger kan jag inte locka mitt hår med. Jag har inte rätta knycken :cautious:

Jag tror att min kostade runt 500 kr och det var måååååånga år sedan jag köpte den! Funkar utmärkt!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
726
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 227
Senast: Tassa
·
Kläder & Bli fin Ok, konstig rubrik men jag undrar om någon har tips på hur jag kan ha håret i två tofsar utan att behöva trä en snodd över. Har långt...
Svar
19
· Visningar
1 203
Senast: NilHe
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
377
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur