Pluggtråden

Bukefalos 30 år!

Det är lite strul med c-uppsatsen 🙄 Kursansvarig är mycket noga med att INGEN får skriva själv. Punkt. Men nu är det ingen som går med på att skriva med mig pga. mina anpassningar, så jag ger lärarna lite huvudbry 😅

Nu är första året snart slut, termin två är på upploppet! I fredags fick jag besked att jag klarat en juridiktenta på 7,5 poäng som skrämt mig. Så nu är det ett seminarium och en opponering kvar!
Känns så väldigt skönt att ha kommit såhär långt! 🥳🥳

Avslutade precis min kurs som jag har gått under hösten och våren. Jätteroligt har det varit att lära sig mer om språk-, läs, skriv- och matematikutveckling i förskolan :) ! Kurskamraterna har varit toppen. De flesta av oss lite äldre och med mycket arbetsliverfarenhet, och alla väldigt snälla och stöttande gentemot varandra. SÅ kul :) ! Har fått omdömet på sista provet - som var igår - och jag blev godkänd. Dock lite lägre poäng än vad jag hade räknat med, och efter att ha läst lärarens omdöme så fattar jag inte riktigt vad jag missade. MEN jag är godkänd och har lärt mig massor :) !!

Börjar fundera på när man borde ansöka om csn för kommande läsår. Någon som vet om det är lämpligt att göra det redan nu?

Är tex fribeloppet för hösten redan klart?

Nu har jag också gjort min ansökan, vsr tvungen att vänta in första lön från sommarjobbet så jag kan beräkna inkomst för perioderna.

De har börjat preppa lärplattformen med kommande nya kurs.

Vi är nu bara hälften kvar av det antal som började utbildningen för ett år sedan.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka