Calazirya 10 Feb 2008 #21 Sv: Plussade Jaha det var så du menade *pling* .. Jag tänker inte tjata mig till något, utan är orolig och vill verkligen testa.
Sv: Plussade Jaha det var så du menade *pling* .. Jag tänker inte tjata mig till något, utan är orolig och vill verkligen testa.
H humlanotrocadero 11 Feb 2008 #22 Sv: Plussade Vi har gjort KUB som är det nya NUPP KUB=kombinerat ultraljud och NUPP samt blodanalys NUPP=Mätning av nackuppklarning *någonting* ingen blodanalys Enligt min BM så tar de absolut inte betalt för detta hur gammal eller ung man än är, hon sa att de inte har rätt till det. Vi fick lågrisk 1/20 000 tror det är absolut bästa resultatet. Lycka till med din graviditet.
Sv: Plussade Vi har gjort KUB som är det nya NUPP KUB=kombinerat ultraljud och NUPP samt blodanalys NUPP=Mätning av nackuppklarning *någonting* ingen blodanalys Enligt min BM så tar de absolut inte betalt för detta hur gammal eller ung man än är, hon sa att de inte har rätt till det. Vi fick lågrisk 1/20 000 tror det är absolut bästa resultatet. Lycka till med din graviditet.
Brandgul 11 Feb 2008 #23 Sv: Plussade humlanotrocadero skrev: Lycka till med din graviditet. Klicka för att se mer... Det hoppas jag verkligen med 6 dagar kvar till BF
Sv: Plussade humlanotrocadero skrev: Lycka till med din graviditet. Klicka för att se mer... Det hoppas jag verkligen med 6 dagar kvar till BF