Pm, hund2008

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare DuploBit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 661
Sv: Pm, hund2008

Tror det står vilka som ska dit i den andra tråden... Sök på den!
Du får gärna kolla hur många dvärgschnauzer p&s det är! Sitter på jobbet och har inte fått det ännu. Tack :)

Tror det står vilka som ska dit i den andra tråden... Sök på den!
Du får gärna kolla hur många dvärgschnauzer p&s det är! Sitter på jobbet och har inte fått det ännu. Tack :)

det är 60 st med 4 avelsgrupper.
Är inte det väldigt mycket..? jag har ingen aning, men det lät mycket.

Men det har inte kommit i posten utan det har kommit ut på hemsidan.
:bump:

Aha, där har jag inte ens kollat... Tack iaf!
Jo, det är rätt så mycket. Men bra domare drar ju en del. Samt att det är många som har valpar som precis blivit juniorer så tror på stora juniorklasser. Har själv 6 junisar anmälda och en avelsgrupp. Funderar på vilken som är den sista avelsgruppen, 3 stycken vet jag om men inte den 4:e. Spännande!

Men hjälp vad få hundar det var anmälda!
"Totalt antal hundar båda dagarna 6564"
Det brukar väl ändå vara ungefär 4000 fler?

Jag ska dit såklart, men ska varken tävla eller ställa ut:)

Gilly

Min valpskrutt är en månad för ung... Irriterande, men hon har ändå så outvecklad front att det kommer ta mer än en månad innan hon har någon chans i juniorklass..

Yeees =) jag visste inte att Pm kommit så jag blev så glad så glad så när jag såg tråden 15 anm i min ras hellt okej!

Nila o jag ska dit.. ställer på lördagen. Vi åker med svägerskan som debuterar med sin 9 mån weimarener. Hoppas det går bra för henne (oss också förståss) :love:

24 anmälda gårdisar, jämför mot 44 på rasklubbens i Gnesta som var igår. Synd att inte fler gårdisar kommer, men det är i alla fall fler än på utställningarna här i mitten av Svea ;) Ska bli så kul att se alla fina vovvar :love:

28 weimaraner, så det ska bli kul att se lite såna också. har ju bara träffat svägerskans :banana:

Vi åker nog som vanligt med två knasbollar, personligen föredrar jag dock My Dog istället, men sambon har "bestämt" att det blir båda. Brukar ge utdelning iaf. :idea:

Vi ska dit!

40 (+4) Australian shepherd

Börjar bli nervös nu, funderar på vad jag ska ha på mig och så, men jag tror inte vi har någon chans på någon bra placering då hon vuxit i sär så det får bli träning för oss :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
269
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 434
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka