Pm, hund2008

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare DuploBit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 660
Sv: Pm, hund2008

80 st!! :eek: jösses, vad är det för ras med så många? golden?

Jag som tyckte att 17 beaglar var mycket :P

:bow:

Chihuahua.. då är de ändå uppdelade i kort & långhår :crazy: Heeelgalet är det! Kommer dö av nervositet! Min första stora inmhus också, har bara flängt runt på de utomhus.. ja förutom Växjö då..

*knapplån*

Idag damp pm:et ner i brevlådan.. nu är det inte långt kvar.. börjar bli lite smått nervöst nu.
Att Hannibal bedöms som nr 1 i ringen gör inte saken mkt bättre :crazy:

det är 60 st med 4 avelsgrupper.
Är inte det väldigt mycket..? jag har ingen aning, men det lät mycket.

Men det har inte kommit i posten utan det har kommit ut på hemsidan.
:bump:

Det är inte 60 stycken p&s med! Det är 31 om jag inte mins fel. 60 st p&s lät väldigt mycket. 76 st ridgebackar, tur att man inte blir ledsen om man inte vinner utan ställer hund för att man tycker det är kul. ;)

Det är inte 60 stycken p&s med! Det är 31 om jag inte mins fel. 60 st p&s lät väldigt mycket. 76 st ridgebackar, tur att man inte blir ledsen om man inte vinner utan ställer hund för att man tycker det är kul. ;)

När jag var i norge förra helgen ställde vi bredvid ringen med ridgeback och det var jäkligt många där också, kan förstå att man kan tappa hoppet lite när det är så tusans många. jag fick världens shock när det va 100 beaglar på WDS.

Det är 32 vanliga schnauzrar p&s, men 60 dvärgschnauzrar p&s, som hon frågade om.

Både rätt och fel =)
:bow:

Senast ändrad av en moderator:

Jag ska dit på lördagen, 4 anmälda i min ras. Håller tummarna att det går "lagom" bra då jag ska på disputationsfest på kvällen.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
269
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 434
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka