Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som vill ha två vänner som skickar portugisiska gåvor? Lägg isåfall till oss! 4043 7672 9951 och 228 4711 3805 :)
Andra numret ser ut att fattas en siffra på, går inte att lägga till.
Jag och gabbelainen har addat iaf :)
(kommer ju inte göra min portugallängtan mindre dock:cry::p )
 
HopeInak har addat och snart även Cheshirekatten :)

Tackar!
Nu i första omgången försöker min man och jag att skicka olika gåvor, men senare får ni stå ut med fler likadana. :)
Postar båda koderna igen, så kanske vi får två fungerande koder i samma meddelande. :p
6228 4711 3805 för min mans konto och för mitt 4043 7672 9951
 
Tackar!
Nu i första omgången försöker min man och jag att skicka olika gåvor, men senare får ni stå ut med fler likadana. :)
Vet inte vad du tänker på om "olika gåvor" - det är Niantic som bestämmer vad som kommer i paketen och själv bryr jag mig inte om jag får en eller fler gåvor från samma stopp, så överkomplicera det inte utan bara skicka på :)

Är bara kul att få ägg från långt avstånd som jag kan trada med mina kompisar här och komma upp på "avståndsmedaljen" :)
 
Vet inte vad du tänker på om "olika gåvor" - det är Niantic som bestämmer vad som kommer i paketen och själv bryr jag mig inte om jag får en eller fler gåvor från samma stopp, så överkomplicera det inte utan bara skicka på :)

Är bara kul att få ägg från långt avstånd som jag kan trada med mina kompisar här och komma upp på "avståndsmedaljen" :)

Tänkte mer på från vilket stop gåvan kommer då vi av förklarliga skäl har flest från det stop som vi bor nära. Så nu första gången försöker vi skicka så ni får olika kort, men sen blir det som det blir.

Ja, det är lite så vi tänkte med äggen också, att kunna byta pogos för avståndsmedaljen sen. Och HopeInak får gärna adda min man också. ;)
 
Tänkte mer på från vilket stop gåvan kommer då vi av förklarliga skäl har flest från det stop som vi bor nära. Så nu första gången försöker vi skicka så ni får olika kort, men sen blir det som det blir.

Ja, det är lite så vi tänkte med äggen också, att kunna byta pogos för avståndsmedaljen sen. Och HopeInak får gärna adda min man också. ;)
Gissningsvis kommer 90% av mina paket från samma gym.

Jag tror inte någon bryr sig om var paket kommer ifrån förutom då de som kommer långt bort ifrån.
 
Gissningsvis kommer 90% av mina paket från samma gym.

Jag tror inte någon bryr sig om var paket kommer ifrån förutom då de som kommer långt bort ifrån.

Jag tycker det är kul att första gångerna titta var paketet kommer ifrån, men sen blir det ju många av samma av naturliga skäl så då är det ju inte samma sak. :)
 
Haha, fler vänner är ju alltid bra. Och någon måste ha fått sig en bra överraskning! :D

Nu undrar jag ju om samma sak hände gabbelainen också @LillaMy84 :p
Jag ska fråga :D


Jag undrar hur ni andra lyckas hålla reda på era pokemons?
Eller har ni bara så galet bra minne? Jag skulle liksom vilja komma på nåt sätt hur jag kan komma ihåg vilka som kan utvecklas, vilka jag redan har utvecklat osv
 
Tackar!
Nu i första omgången försöker min man och jag att skicka olika gåvor, men senare får ni stå ut med fler likadana. :)
Postar båda koderna igen, så kanske vi får två fungerande koder i samma meddelande. :p
6228 4711 3805 för min mans konto och för mitt 4043 7672 9951
Jag addade er båda!
 
Jag ska fråga :D


Jag undrar hur ni andra lyckas hålla reda på era pokemons?
Eller har ni bara så galet bra minne? Jag skulle liksom vilja komma på nåt sätt hur jag kan komma ihåg vilka som kan utvecklas, vilka jag redan har utvecklat osv
Uselt minne, så jag döper dem till koder. (Systemet är under uppbyggnad, bara de första två punkterna är helt genomförda än)
Iv på alla
Ursprungsland/-ort för de som ska tradeas
En bokstav var för vilka typer av attacker mina slagskämpar har
Stort X på de som inte får transferas/tradeas/evolvas

Kommer garanterat att bli mer :)
 
Jag ska fråga :D


Jag undrar hur ni andra lyckas hålla reda på era pokemons?
Eller har ni bara så galet bra minne? Jag skulle liksom vilja komma på nåt sätt hur jag kan komma ihåg vilka som kan utvecklas, vilka jag redan har utvecklat osv

Jag brukar skriva Evolve i sökfältet för att få upp de som jag kan evolva (har candy till)

Mina koder är:
Namn X% - De som är över 89% brukar jag lägga in % efter namnet i namnfältet
100% Namn - för de som är hundringar
* Namn - de som är shinys
(*) Namn - Lucky pokemons
-> Land/ort - de som ska tradas.

Jag stjärnmärker även de som jag inte vill riskera att deleta av misstag.

När det gäller attacker så testade jag det ett tag, men det gav mig inget så jag gav upp den märkningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 377
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
848
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 955

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp