Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart vandrat klart med min Eevee, måste dock hitta en till för att få tillräckligt med Candy för att kunna evolva den. Var en idiot och gjorde slut på mina Eevee candy innan jag fick uppdraget...
 
Snart vandrat klart med min Eevee, måste dock hitta en till för att få tillräckligt med Candy för att kunna evolva den. Var en idiot och gjorde slut på mina Eevee candy innan jag fick uppdraget...
Ibland blir man så trött på sina beslut och snabba fingrar. Jag hade fullt i bagen på eeveedagen och skulle rensa lite snabbt. Lyckades slänga en 100% :banghead:
 
Hade ju såklart lyckats skriva fel nummer förut O_o
Nu ska det iallafall vara rätt: 0399 6885 5836 om nån orkar testa igen :)
Request skickad :)

Men najj vilket jobbigt uppdrag O_o:p
Jag har ju aplång kö för pokemons som saknar typ 10 godisar från utveckling som jag hellre går med:p
Eller hur! Jag har inte ens nån som behöver candy nu utan väntar på gen 4 (iofs borde jag gå med Ralts som förberedelse...), men orka gå 2 mil+extrasträckor för laggen bara för ett par jävla Eevees liksom :p Då var det tom bättre att jaga spöken och Ditto.
Menmen. One Eevee down, one to go!
 
Jag har bara natt eeveen kvar. Har försökt 2 gånger men misslyckats. Första gången var det vid 22-tiden men fick en annan, tänkte det var för tidigt. Nästa var vid 24-tiden, det måste väl räknas som natt? Och jag hade evveen som buddy. Jag börjar tröttna på dem.
 
Jag har bara natt eeveen kvar. Har försökt 2 gånger men misslyckats. Första gången var det vid 22-tiden men fick en annan, tänkte det var för tidigt. Nästa var vid 24-tiden, det måste väl räknas som natt? Och jag hade evveen som buddy. Jag börjar tröttna på dem.
Men vad märkligt! Tidpunkten är det inget fel på. Blir natt i spelet betydligt tidigare än så. Känns dumt att frågamen du hade gått hela sträckan? Jag hann precis stoppa en annan spelare idag som tänkte evolva men som bara gått 5 km. Hon tittade på baren och tänkte attden var full så då var det klart men den ska ju fyllas två gånger. Står ju iofs tydligtunder också.
 
Men vad märkligt! Tidpunkten är det inget fel på. Blir natt i spelet betydligt tidigare än så. Känns dumt att frågamen du hade gått hela sträckan? Jag hann precis stoppa en annan spelare idag som tänkte evolva men som bara gått 5 km. Hon tittade på baren och tänkte attden var full så då var det klart men den ska ju fyllas två gånger. Står ju iofs tydligtunder också.
jag hade fått cred för sträckan, åtminstone andra gången, troligen första men kan inte svära på det. Jag behövde extra Eevee candies
 
jag hade fått cred för sträckan, åtminstone andra gången, troligen första men kan inte svära på det. Jag behövde extra Eevee candies
Har du haft kvar eeveen som buddy när du utvecklat den? Annars blir den inte umbreon utan någon av flareon, vaporeon eller jolteon. Och utvecklar du den dagtid som buddy och har gått mer än 10km så blir den espeon.
 
Har du haft kvar eeveen som buddy när du utvecklat den? Annars blir den inte umbreon utan någon av flareon, vaporeon eller jolteon. Och utvecklar du den dagtid som buddy och har gått mer än 10km så blir den espeon.
Jo jag skrev det från början, han var min Buddy hela tiden.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Det är tydligen fler som har problem med Eevee. Starta om spelet före evolve och se till att ha fått både km och candy innan, är tydligen där det kan strula.
 
Första eevee uppdraget klart, nu ska jag bara göra samma sak en gång till fast evolva på natten samt hitta nån att trada med. Hade span på en eevee när jag gick från jobbet men blev stoppad av en filminspelning och hann inte gå runt. Surt men jag hade ingen lust att vänta en timma till nästa buss.
 
Första eevee uppdraget klart, nu ska jag bara göra samma sak en gång till fast evolva på natten samt hitta nån att trada med. Hade span på en eevee när jag gick från jobbet men blev stoppad av en filminspelning och hann inte gå runt. Surt men jag hade ingen lust att vänta en timma till nästa buss.
Jag lyckades inte evolva till mig rätt Pokémon från eevee 😥 bara att gå 10km igen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
169
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 182
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 231
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp