Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag kläckt mina nya fina 10 km ägg. Det första gav mig en Smoochum. Woho! Min första bebis. :banana:

Kläckte nummer två. Vad kan det bli? Jag kanske har tur och till sist får en Snorlax som fortfarande saknas mig, eller varför inte en Chansey eller Hitmonlee eller Hitmonchan :love:? Väntar med spänning på att ägget ska kläckas och det blir.... det blir en Smoochum... också :banghead:. Inser att det är en lika stor käftsmäll som att få en Jynx. Jäkla skitspel :cautious:.

Nu har jag bara 2 km och 5 km att kläcka igen. Jag kommer säkert få vänta ytterligare 4 månader på nya 10 km ägg. :arghh:

En Magby, en Elekid, en Smoochum, en Togepi och en Pichu har jag kläckt fram, Hoppas på en Cleffa eller Igglybuff! Förlorade en vild Charizad som vägrade låta sig infångas, grämer mig att jag inte provade mata den mer....

Vet ni, när man har 500 meter kvar för att kläcka ett ägg och fortfarande inte tagit dagens stop och är liggande med ryggskott... Då känns spoofing faktiskt inte alls lika främmande.

(Nej, jag ska inte spoofa. Men oj vad jag vill!)

I vilka ägg får ni era bebisar? Har kläckt typ 15 stycken sen jul och inte en enda i sikte..
Jag har bara fått i 10km. I övriga ägg får jag inget roligt alls och alla Squirtle, Bulbasaur och Charmander vill inte låta sig fångas så jag är konstant utan bollar. :meh:

Kläckte oxå 3st 10km ägg idag och och fick två Smoochum och en Schyter.....
Sedan kläckte jag de helt nya för mig: Togapi och Pichu :)

Bra dag även om chansey fortfarande lyser m sin frånvaro..

Jag har fått bebis i alla. om minnet är rätt cleffa i 2 km, togipi i 5 km, magby och smoochum i 10 km

• Gilla
Reactions: Laa
Har fått en hel hög igglybuff här... Sen igår när ryggen pajade gjorde jag en fuling och lät mamma ta med telefonen när hon gick ut en kortis (vilket jag lite fint skyller på alla de kilometrar man färdats som inte räknats för att appen laggat, så det jämnar ut sig! :angel:) och kom hem och meddelade att ett ägg kläcktes på vägen. Elekid! Yey!

Ska strax trotsa ryggskottet och försöka gå till närmsta stop för att snurra före och efter 12-slaget så jag slipper gå ut imorrn. Har som tidigare nämnts 500 meter kvar på ett ägg. Fingers crossed för kläckning, kan iaf inte påstå att farten är ett problem just nu :grin: Och givetvis fingers crossed för något nytt, antingen en bebis eller den där jävla Lickitungen jag är ute efter. Helst Lickitung!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 979
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden
  • Födda 2022
Tillbaka