Niantic har slagit på stort inför Thanksgiving - nu finns även speciella boxar att köpa samt super incubators
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdateringar i raidsystemet
https://pokemongolive.com/en/post/novdevupdate-raids
Stardust vid alla raider även om man förlorar mot raidbossen.
Ex-raiderna är permanentade men kommer främst ske i parker eller sponsrade stopp, man har även större chans att få en invite ju högre medalj man har på gymmet. Tycker detta missgynnar alla i småstäderna igen faktiskt samt även nya spelare/de som inte har möjlighet att spela så mycket![]()
ja många nyheter oxåMÅNGA bra uppdateringar där =)
ja många nyheter oxå
Gillar oxå att Magicarp är tillbaka som L1 boss
fast jag skrev ju det redan i mitt första inlägg - stardust även om man förlorar mot raidbossenFast stardusten är ju det som kommer va allra bäst![]()
Purjofågeln har kommit!
Och jag har levlat upp till 39 igår kväll efter en maratondag uppe på MoS där jag skrapade ihop strax över 1 miljon XP!!!
![]()
Tills syrran påpeka att de är black friday weekend då blev de nej från min sidaTänkte åka dit idag![]()
Testa att stänga av wifi.Jag kan inte spelaDen säger att jag inte har någon gps-singnal, trots att jag har det.
Provade det, av å på med "allt", starta om, ominstallera spelet och rensa cashe osv. Tillslut hoppade det igångTesta att stänga av wifi.
Indeed! Tänkte bege mig ut på jakt idag (jakt och jakt, den är konstant på närmsta stop typ 500 meter härifrån
den spawnar som bara attans, hade 3st på min sightings för en liten stund sedan
Jag har också problem med gpsen till och frånJag kan inte spelaDen säger att jag inte har någon gps-singnal, trots att jag har det.