Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Pollen och irriterade ögon

S

Shimba

Min häst är svullen och helt rosa i sina slemhinnor i ögonen, det kliar också en del. Precis som min ögon kan kännas och se ut ibland av pollen.
Är det tokigt att droppa i receptfria ögondroppar typ lomudal eller nåt? kan det vara farligt på något sätt?

S

SkAhAhÄsT

Sv: Pollen och irriterade ögon

jag vet inte men du ska nog ha ett recept så du kan fråga en i receptionen i apoteket (för djur) för jag tror att det är ögoninflamation.Men det är inte farligtom du tar det i ögonen men det bör nog undersökas för det är ögoninflamation.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5528 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ Har haft problem med ögonen sedan början av december. Kliar något fruktansvärt både på ögonlocken, ögonlockskanterna och i ögonen...
Svar
19
· Visningar
291
Hästhantering Köpte en valack i januari i år. Stor häst på alla håll (175 i mkh), 11 år, välutbildad i dressyr. Dock extremt dominant och otroligt...
Svar
17
· Visningar
2 420
Kropp&Själ Om det hjälper gjorde jag en snabb vetenskaplig sökning och det finns noll och inga evidens vad jag hittade på att AIP fungerar. :D...
2
Svar
35
· Visningar
1 835
  • Artikel
Dagbok Jag är egentligen på väg att gå och lägga mig, men jag måste skriva ner det här nu, innan jag förtränger det. Ikväll hade jag ätit en...
Svar
0
· Visningar
352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Kattbilder #6

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?