Poncho i bra kvalitet

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Idas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 689

Idas

Trådstartare
Jag är på jakt efter en poncho i bra kvalitet. Den ska vara slät och enkel men i ett bra material som faller snyggt, typ merinoull eller kashmir. Har kikat på Softgoat men har inte sett några recensioner. Har ni några tips?

Oj, låter avancerat med recensioner för att köpa en poncho ;)
Jag har en från Kappahl som jag gillar starkt, men det är knappast en så "vanlig" du är ute efter.

Jag är på jakt efter en poncho i bra kvalitet. Den ska vara slät och enkel men i ett bra material som faller snyggt, typ merinoull eller kashmir. Har kikat på Softgoat men har inte sett några recensioner. Har ni några tips?

Softgoat har väl i princip bara bra recensioner?

Tycker navabi har många fina poncho och där finns både i cashmir och merinoull t.ex. den här med cashmir i.Dock har de plusstorlekar så är man alltför liten funkar inte det minsta storlek är 44-46.

jackets-jette-cashmere-blend-fringed-poncho-beige_A39040_F0100.jpg

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
360
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag har kommit till en punkt där jag känner att jag behöver shapingtrosor att ha under klänningar. Jag fullkomligt hatar när...
Svar
2
· Visningar
547
Senast: pepp
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 166
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka