Bukefalos 28 år!

ja men vad bra, började bli lite orolig där...själv tycker jag att hon är given i ponnylandslaget med ngn av sina ponnyer...
 
o Caroline med väl? trodde jag iaf?
det är iaf helt sjukt att inte toppa laget helt när vi har såna ponnier som ex. Tambour o Obsession.
 
Nej, Caroline är 89.

Ja, så illa. Hade velat ha bakgrunden till uttagningen! Förstår INGENTING! varför bli förvånade att vi inte har något att säja till om när vi inte ens tar med våra bästa ekipage? Nåja, vi får se hur det går! Håller tummarna ändå!! :D
 
Det är säkert pengar och andra kontakter med i spelet som vanligt :angel:
Kliar du min rygg så kliar jag din......

Ett inte helt okänt begrepp inom Ridsporten
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Den 24-30 juli väntar ett gemensamt ponny-EM i franska Le Mans - nu är det klart vilka ekipage som representerar Sverige i hoppning...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 915
Senast: hhere
·
  • Artikel
Hästnyheter Första veckan i augusti avgörs ponny-EM i hoppning, dressyr och fälttävlan i polska Strzegom. Nu är ekipagen i hoppning och fälttävlan...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Gunnar
·
Ridning hej! jag har ett litet problem. min maxade c ponny från irland tycker typ inte om att hoppa. typ 2020 hoppade han jätte bra med sin...
Svar
13
· Visningar
1 474
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp