ponny hingstar i dalarna?

guldfynd

Trådstartare
nu har jag kollat halva google, och alla mojliga hemsidor.. så nu vänder jag mig till er! :p
det verka inte finnas en enda ponny hingst i hela dalarna?! eller är det jag som letar helt fel..

aja hjälp uppskatas! tack på förhand! :d
 
Sv: ponny hingstar i dalarna?

beror nog på vad du söker för ras. de finns åtminstone shettishingstr i dalarna, övriga raser är jag inte insatt i.
 
Sv: ponny hingstar i dalarna?

Vilken ras är du ute efter? Ponny är ju liksom ett hyfsat luddigt begrepp att använda.... Speciellt om du är ute efter att avla.
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 785
Senast: hhere
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 939
Gnägg Om dotterns intresse för ridning håller i sig skulle jag vilja köpa en ponny. Men går det att kombinera mor/dotter i önskemål kring...
2
Svar
28
· Visningar
3 348
Senast: Jadzia
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp