ponny hingstar i dalarna?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare guldfynd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 519

guldfynd

Trådstartare
nu har jag kollat halva google, och alla mojliga hemsidor.. så nu vänder jag mig till er! :p
det verka inte finnas en enda ponny hingst i hela dalarna?! eller är det jag som letar helt fel..

aja hjälp uppskatas! tack på förhand! :d

Sv: ponny hingstar i dalarna?

beror nog på vad du söker för ras. de finns åtminstone shettishingstr i dalarna, övriga raser är jag inte insatt i.

Sv: ponny hingstar i dalarna?

Vilken ras är du ute efter? Ponny är ju liksom ett hyfsat luddigt begrepp att använda.... Speciellt om du är ute efter att avla.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
455
Senast: Rosett
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka