Ponny - sm

Status
Stängd för vidare inlägg.
hihi.. men paddy e ju inte så liten heller.
blush.png

men men!
såg att dom hade vunnit en nat. msvb i halmstad i helgen å va 4 i finalen i halmsta derbyt
smile.png
min paddy skrutt :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Kval 1
För kat B Msv B
För kat C Msv B
För kat D Msv B

Kval 2
För kat B Msv B
För kat C Msv A
För kat D Msv A

Final
Kat B Msv B
Kat C Msv A
Kat D Msv A
 
Kval 1 & 2 rids i MSVB för alla kat.
Finalen är MSVB för b-ponny, MSVA för c & d (A-banan) och SVÅR klass för kad. d i B-banan!
 
Ytterligare en outider fråga här: hur högt är det för resp. kategori? Låter svåååårt
crazy.png
 
Senast ändrad av en moderator:
MSVB
b-ponny 100
c-ponny 110
d-ponny 120

MSVA
c-ponny 120
d-ponny 130

SVÅR
d-ponny 135
 
ja usch.. ja håller me! hehe.,.nått enstaka hinder e väl okej men en hel jävla bana! *hua* :crazy:
 
Tycker det är väldigt roligt att se en "Norrlandsponny" som lyckas så bra där nere i södern... Phalcon var oslagbar här uppedet var rätt att sälja honom till en så duktig ryttare och nu har han ju fått visa fram"fötterna" ordentligt.
Det är såklart Phalcon jag pratar om =) Hoppas han får en fortsatt vinnande framtid framför sig.
 
Sv: Ponny - sm

Eftersom tråden är från 2003 så tycker jag den åter kan få falla i glömska.

LenaH, moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter SM-finalen i hoppning för ponnyer byter plats och tid på året efter att ha varit ett av huvudnumren på de stora utomhustävlingarna på...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Från Strömsholm till Falsterbo. Nästa år avgörs SM-lagfinalen för ponnyer på en ny arena – och samtidigt som seniorernas final.
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: hamilton1
·
  • Artikel
Hästnyheter Supertalangen Malte Handfast jagar SM-guld på V75. Men – han gör det genom att rata dopningsmisstänkte Bo Westergaards hästar. – Det...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp