Ponnyfälttävlan!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Wiiie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 4 711
Sv: Ponnyfälttävlan!

Da skal jeg huske på å se etter den på stevnene i Norge neste år!:bump:
Vil du fortelle hvor i Norge den havnet?
Feltritt-miljøet i Norge er ikke så stort, så hvis den kommer til start iløpet av sesongen kommer jeg nok til å se den.

SPENNENDE!!

berätt aom era ponnyer ni har eller tävlar nu!

smulan87 skrev:
När är hingstvisningen? Skulle vara kul och komma och kika! :)

Ähum.. någon gång i slutet på mars tror jag... Eller april... gud vilken koll jag har som hästskötare :D Men jag tror det var mars... Hmm...

Jag tävlar inte ponny (det var längesen...), men jag äger en liten trevlig New forest-ponny som tävlar. Han heter Dimmans Eros, f-98, gulbrun hingst, kat C, e.Fredriksbergs Dizney RNF 98 u.Dimmans Elmia RNF 2092 ue.Silverlea Buckskin RNF 98. Han tävlade MSVB under 2005, har bytt ryttare under hösten och kommer att tävla under 2006 med siktet inställt på SM.

Hlsn Helena

Zipp såldes nyligen till Sverige igen. Och det var jag som blev den nya lyckliga ägaren. :D

Min kära Nisse! Nog för att du är ung men herregud du har väl läst geografi i skolan???:eek: Bilden här ovan är tagen i Skövde...INTE i Skara!:rofl::devil:

Ser annars väldigt mycket ut som vattenhindret på Bränntomt (Skaraborgs ponnysällskap) innan dom byggde om det:D:D:D:D

Min kära Nisse! Nog för att du är ung men herregud du har väl läst geografi i skolan???:eek: Bilden här ovan är tagen i Skövde...INTE i Skara!:rofl::devil:

:bump::banana: Ohhhh... nu fick jag slå dig på fingrarna nästan på hemmaplan :banana::bump:

Det är skara (-borg) dvs. Bränntomt

OK, för att glädja Novali kommer här en bild från Skövde!
Nu har alla fått rätt i något
...utom Nisse som fortfarande är i Skara o rider...:angel::angel::angel:

Ser annars väldigt mycket ut som vattenhindret på Bränntomt (Skaraborgs ponnysällskap) innan dom byggde om det:D:D:D:D

Oopss...:o Såg precis ut som vattnet i Skövde men Lill-Nisse behöver ändå en geografi lektion då Bränntomt ligger mellan Habo och Hjo o är alltså inte i närheten av Skara!

/PetimeterNova

Eller så kanske man skulle döpa om klubben från Skaraborgs PS till nåt som inte kan misstolkas ens av Nova :angel:

oj. är inte så haj på bukefalos men vad menas med PM? :)

Okej haha:angel:
Skriver om dårå:
Zipp såldes nyligen till Sverige igen. Och det var jag som blev den nya lyckliga ägaren.:banana:

Är också en av dem som blir 18 iår, så blir inga fler starter med d-ponnyn, fast har nu tävlat debutant med henne i ett par år, vi tyckte det räckte med den höjden;)

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 516
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Häng med och tävla i Sveriges bredaste mästerskap! Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora...
Svar
0
· Visningar
53
Senast: Gunnar
·
Dressyr Ni som varit ute och tävlat LC-LB eller har haft möjlighet att kika på dessa klasser på tävling, hur ser det ut med nedsittning vs...
Svar
2
· Visningar
149
Senast: Fiorano
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 561
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka