Ponnytrav?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ssannna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 4 703
Sv: Ponnytrav?

inte jag iaf... jag bor i kalmar, så det är väl att anse som min hemmabana, men jag känner mer för sundbyholm, e-tuna :)

Har inte Solvalla som hemma bana men brukar vara där och tävla under dom flesta heldagar. Det ligger ju så pass nära att vi kan åka dit. har Gävle som hemma bana.

Haha har varit på Valla 2 gånger i hela mitt liv ... Elitloppet och Kriteriet :angel:;)

Har inga bilder på honom i datorn.

Men har var en helt underbar häst, precis lagom mycket hingst!

Även den hästen jag lärde min köra häst med, hjälpte till lite med träningen då ägaren hade ont i ryggen. Kändes mäktigt att susa fram på skogsvägarna med en häst som kunde springa.

Lugn och go i psyket, dock inte om det var en vet. i närheten, gällde att binda upp honom innan bilen stannade på stallplanen :D
Lämnade vad jag vet detta psyke vidare till sina avkommor.

*Knapplån* Blää blev så less nu före jul alla mina planer med Embla drog åt skogen, samma dag som jag skulle köra igång henne igen så va hon vrålhalt och har nu varit de i ca 2 veckor men idag såg det mycket bättre ut.
Hittar inget fel på varken kota, knä eller resten av benet så imorron ska min kära sambo gå igenom hoven på henne för och se om det förhoppningsvis bara är en elak hovböld.
Jag hoppas på en hovböld så att vi får reda på vad som är fel nån gång.
Håll tummarna för oss imorron.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Steget mellan ponnytrav och storhästtrav kan kännas tufft. Men också spännande och kul! Det vill vi visa genom att köra ett storhästlopp...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 437
Senast: ameo
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Unafraid
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka