Bukefalos 28 år!

E

eclipse

Finns det nåt sätt att slippa alla irriterande pop-up fönster? :confused:
 
Använd en webläsare som blockerar pop-up. Du kan själv välja om det är vissa sajter där du tillåter pop-up. T.ex. kan du använda mozilla som du kan hämta kostnadsfritt här:

Mozillas webplats
 
ad aware kan du hämta från download.com . tror det funkar ganska bra
 
Använder du Mac och MacOSx kan du ha webbläsaren Safari, den kan oxå blocka popup // Jenny
 
Hemma använder vi google toolbar som förutom blockerar pop-ups, lägger till ett fält i knappraden så man inte behöver gå till googles hemsida om man vill göra en google-sökning. När en pop-up blockeras syns det på muspekaren, så man vet att det sker i fall det är en användbar pop-up t.ex. en inloggingsfönster.

/Soapbubble
 
Låter som ett bra och smidigt tips!
Tack allihop för era svar! :)
 
Okej.. nu har jag installerat google toolbar, men det kommer pop-ups ändå.
Måste jag göra någon inställning? :confused:
 
Google Toolbar funkade inte för mig.

Nu har jag konfigurerat min brandvägg så att den blockerar popups istället :)
 
Har du fått en toolbar längst upp i fönstret? Som på bilden?

Då klickar du på Google-loggan och i menyn som kommer upp ska du välja "Options". Under Accessoires väljer du att klicka i rutan "Popup Blocker"

Vilket version har du laddat ned? Pop-up blocker finns bara i följande språkversioner: English, French, German, Italian, Japanese, Spanish, Korean, Chinese (Simplified), Chinese (Traditional)

/Soapbubble
 

Liknande trådar

Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Rie
·
Hemmet Jag ska eventuellt flytta in i en hyresrätt med gigantiska fönster. Jättefin utsikt, absolut - men allt blir ju så fjuttigt i jämförelse...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 602
Senast: manda
·
Hemmet Torp på ca 70 kvm. Låg takhöjd. Kamin finns, och köksfläkt ansluten till skorstenen. Badrumsfläkt finns, samt fönster i badrummet...
2
Svar
31
· Visningar
1 953
Hemmet Funderar på mina gamla fönster. En del av dem - trots att de ser likadana ut - är kittade också mellan glasrutorna. Nu börjar kittet...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 714
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp