Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Ego%200023.jpg
Han är STOR!

Skogen%200071.jpg


Men bara såå underbar!! :love:
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Usch, jag kan förstå det. Du klarar inte av att ha Amstaff igen eller?
Väldigt tråkigt att han bara fick bli 2 år gammal, han var jättefin!

Du får jättegärna komma och klappa på mina, vi är ju i Sthlm med jämna mellanrum :) Om du saknar rasen, menar jag...
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Nejnej, då förlorar jag ju min image som ägaren till dom cooooola hundarna ju ;)

För tillfället ser dom supercoola ut där dom ligger och sover, men för en halvtimme sen så hängde Monster i sin mammas skinn, för att därefter försöka sno min sons plastsvärd = vild jakt genom huset, för att senare attackera sin sovande pappa - med stora höjdhopp och Benni som landplats. Det var inte så hemskt uppskattat av honom, om man säger som så, och därefter surade hon ihop och lade sig i soffan. Hon tycker att dom är MYCKET tråkiga idag!

(Men hon kan i alla fall stå fint inför utställningar :angel: )
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Ja det är nästan lite så, känns som att jag vill ha en liknande ras men inte en Amstaff just nu, tror jag skulle jämföra för mycket så det kanske blir en Amstaff senare.

Jag klappar mer än gärna på dina sötingar ju :love:
Fast jag har ju själv flyttat halft från sthlm nu, men åker upp väldigt ofta som t.ex vecka 43 e jag uppe.
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Tack så mycket, det är verkligen kul att höra från någon som inte är en Amstaff-avgudare :) Jag är oerhört stolt över mina hundar, även om bara den yngsta är min egen uppfödning.

Bilderna har jag att tacka min underbara vän för! Och rätt lätta hundar, det tog sisådär 10 min att fota alla hundarna, och ingen redigering alls. Jag gillar sånt :D

Ja, jag tycker speciellt om Peggy. Hon är som en liten bulldozer :)
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

åhh. :love::love:
haha jaa verkligen stor:) goding!

Nästa gång du kommer till sthlm kan du väl höra av dig så åker jag ner så vi kan träffas, eftersom det blev lite stressigt i somras när du var upp;)
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Liten bulldozer? :crazy:

Hade du träffat henne hade du genast insett ditt misstag där, och beskrivit henne som den största ångvält du någonsin stött på... Haha. Det finns inte mycket som hon inte kan välta eller gå igenom! Hennes motto i livet är "Allt går att flytta". Mindre kul dock när hon anser att soffbordet står i vägen ;)
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Absolut, det gör jag! Jag kommer dock inte att komma upp med alla hundarna på samma gång, av någon konstig anledning välkomnar inte min familj 4 helgalna Amstaffar plus en ännu galnare 3 åring samtidigt :confused:

Det blir nog ingen mer resa i år, eftersom jag har valparna att ta hand om nu. Till jul blir det kaaaaanske, det beror på om alla valpar fått nya hem eller ej och lite annat rent praktiskt.
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Vart har du lämnat Sthlm för då? Jag kanske ska dit på någon utställning eller så i framtiden :)
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Flyttade till kärleken i helsingborg...vet dock inte riktigt vad jag tycker om att bo här ännu haha, det blåser för mycket hahaha.
Åker gärna o ser er på utställning om det är i närheten ju :)
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Skojar du med mig? Jag övergav Sthlm för världens jävla blåshål, också kallat Österlen :crazy: Här slutar det aldrig att blåsa! Dom kanske 2-3 vindstilla dagarna om året som vi har, består av antingen spöregn, -15° och snö eller hagel. Typ.

Det tar ca 1½ timme till Hbg från mig :) Du är välkommen att komma och pussa på valpar längre fram om du vill, eller bara bli attackerad av Peggy aka Pansarvagnen, eller biten i näsan av Monster, eller fasthållen och sönderslickad av min stora macho-hane som egentligen skulle kunna döda för en puss...
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Skåne har tyvärr väldigt blåsig o hemskt väder har jag märkt o det blir ju inte bättre av att bo vid kusten kan jag lova.
Men vad gör man inte för kärleken.
Hur länge har du bott härnere då?

Jag kommer jättegärna o hälsar på dig o gosar med alla hundarna + valpar :love: men då måste min sambo med oxå (han har både körkortet o bilen haha)
Vore hur mysigt som helst, sen e det kul o sätta ett ansikte bakom användaren med :)
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

men, hade inte alla valpar hem?
Edit: såg nu att du fått fler valpar:) Jag har inte hängt med i svängarna märker jag, måste genast kolla in dom:love:

haha vad konstigt att du inte är välkommen med allihopa? ;) haha

Åh du, jag känner igen det där med ångvält, haha kommer huvudet fram så kommer hela kroppen också fram verkar Kita tänka;) Inte bara en gång bordet försvunnit ifrån än när man suttit och ätit frukost;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Liten bulldozer? :crazy:

Hade du träffat henne hade du genast insett ditt misstag där, och beskrivit henne som den största ångvält du någonsin stött på... Haha. Det finns inte mycket som hon inte kan välta eller gå igenom! Hennes motto i livet är "Allt går att flytta". Mindre kul dock när hon anser att soffbordet står i vägen ;)

Eh..ja exakt? Det här är en bulldozer:

images


En kompakt maskin med jätteskopa som skövlar sig fram genom i stort sett allt..?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Tog lite nya, mer seriösa, kort idag på våra små odågor. Eller ja, försökte i alla fall! Har inte riktigt vant mig vid bytet från Canon...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 206
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp