Jag ska få en ny chef i augusti! Vi har varit väldigt många som varit oroliga för att tf chefen skulle få den fasta chefstjänsten men nu blev det inte så! Ingen garanti för att det blir perfekt men det finns iaf en möjlighet till att det kan bli bra 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har fått ny chef och det blev jättebra! Håller tummarna för er.Jag ska få en ny chef i augusti! Vi har varit väldigt många som varit oroliga för att tf chefen skulle få den fasta chefstjänsten men nu blev det inte så! Ingen garanti för att det blir perfekt men det finns iaf en möjlighet till att det kan bli bra![]()
Bjöd hem folk på lunch och tvingades röja matbordet som var helt överbelamrat med allt möjligt![]()
![]()
![]()
Gud ja, bästa städtricket som finns! Det finns ingenting som kan få mig att storstäda så mycket som ett stundande besök, framförallt om det är någon som ska bo över natten så att de verkligen har tid att syna stället i sömmarna i alla möjliga olika varianter av dagsljusDet är väldigt bra att ha gäster med jämna mellanrum![]()