Positiva tråden

Jag har varit på en konsert!!!! Fantastiskt. Helt slut och helt lycklig.

Det var samma artist som jag skulle bjudit mamma på i födelsedagspresent -20, men det kom en liten pandemi i vägen och sedan dess har jag inte riktigt kunnat fira henne pga livet, så vi firade hennes 73-,74- och 75-årsdagar. Mamman. :heart Fint att äntligen få ge henne något och att kunna göra något med henne efter lång tid!
 
Vår store, känslige häst tar så väl hand om sin nye lillebror på 1.5 år. När han tidigare kunnat vara rätt tuff (osäker och vaktar sin mat) är han så försiktig med Lillen. Det bästa är att han fått tillbaka sina mjuka, lugna ögon. Det gör mig så himla glad att de kan gå ihop :heart.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 079
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
461
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 095
· Visningar
57 051
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
373
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Min ekonomi
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Att vara Jessica

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp