Positiva tråden

Jag har varit på en konsert!!!! Fantastiskt. Helt slut och helt lycklig.

Det var samma artist som jag skulle bjudit mamma på i födelsedagspresent -20, men det kom en liten pandemi i vägen och sedan dess har jag inte riktigt kunnat fira henne pga livet, så vi firade hennes 73-,74- och 75-årsdagar. Mamman. :heart Fint att äntligen få ge henne något och att kunna göra något med henne efter lång tid!

Vår store, känslige häst tar så väl hand om sin nye lillebror på 1.5 år. När han tidigare kunnat vara rätt tuff (osäker och vaktar sin mat) är han så försiktig med Lillen. Det bästa är att han fått tillbaka sina mjuka, lugna ögon. Det gör mig så himla glad att de kan gå ihop <3.

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 058
Senast: Roheryn
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 424
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: Enya
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 762
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31