Positiva tråden

Det positiva idag är att trots en hektiskt dag på jobbet med mycket att göra och jag inte trodde jag skulle hinna med allt så hann jag och får beröm från trafikledarna för bra jobbat, gjort det helt utan att stressa vilket känns bra.
 
Hann träna imorse! Mår så bra om jag får igång flåset ordentligt på morgonen. Hoppas jag hinner det mer framöver :)
 
Ungens födelsedagspresent har efter många olika vändor anlänt till Gbg.
Hoppas den kommer fram idag
 
Var och bowlade med mannen och barnen. Säkert första gången på väldigt länge( minst 15 år men troligare 25 jag minns inte)

Första rundan gick så där jag kom väl sist men det var jämnt.

andra rundan hade jag råflyt med två strikes och sen flera spärrar och några 9 or så jag vann
 
Var och bowlade med mannen och barnen. Säkert första gången på väldigt länge( minst 15 år men troligare 25 jag minns inte)

Första rundan gick så där jag kom väl sist men det var jämnt.

andra rundan hade jag råflyt med två strikes och sen flera spärrar och några 9 or så jag vann
Här är bowlingen stängd fortfarande
Jag fuskade sist och hade grindar hahaha
 
Ätit goda saker på min kusin och hans frus kolonilott. Jag hade med mig en Angel Food Cake som vi fyllde med vaniljkräm och bär.
syndigt gott.

dessutom hade jag med makarons och fröknäcke. I gengäld ska kusinen hjälpa 13 åringen med matten här i sommar så att han kommer i fatt och kan få godkänt. Härligt med folk som bjuder till spontant och vill hjälpa. ( bäst är dock att sonen tackade ja)
 

Bifogade filer

  • D29F4F7D-C620-48C4-927E-D5AFB6133715.jpeg
    D29F4F7D-C620-48C4-927E-D5AFB6133715.jpeg
    235,4 KB · Visningar: 5
Vaknade med ont i hela kroppen och trodde inte att jag skulle få något gjort, men nu har jag suttit i snart fyra timmar och druckit te och ätit jordgubbar och jobbat på ganska bra under tiden.
 
Gav bort ett presentkort till en Situation Stockholm-försäljare idag.
Hittade presentkortet ute i februari och lämnade in till farbror blå men ägaren hörde inte av sig så efter tre månader fick jag kortet. Tyvärr var det från en fiskrestaurang/affär och jag äter inte fisk så tänkte ge bort det och nu är det gjort. Hoppas saldot stämde så han får något för det.
Känns som om jag gjort en god gärning. Det känns positivt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
52 53 54
Svar
1 074
· Visningar
54 545
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp