Positiva tråden

Två timmar senare: ok, vi känner oss uppfriskade nu, det behövde kanske inte komma hela månadens nederbörd på en eftermiddag?! Hästarnas hage + innergården har fått små insjöar. Och SMHIs prognos på noll millimeter idag var inte helt inom felmarginalen.
Men varför får ni allt regn? Jag vill också ha! mvh/lite längre österut

Positivt: svenska plommon i mataffären och de är Så Goda
 
Men varför får ni allt regn? Jag vill också ha! mvh/lite längre österut

Positivt: svenska plommon i mataffären och de är Så Goda

Tydligen mycket lokalt, 60 mm 5 km norrut, 0 mm 13-14 km söderut. Bortåt 50 här, regnmätaren passerade max... Beställ lite åska samtidigt, så ordnar det sig nog! :up: Regnet behövdes verkligen här, men nu får det helst vara uppehåll OCH dräglig utomhustemperatur mina resterande lediga dagar - så det blir något ordentligt gjort och några ridturer i lagom värme!
 
Tydligen mycket lokalt, 60 mm 5 km norrut, 0 mm 13-14 km söderut. Bortåt 50 här, regnmätaren passerade max... Beställ lite åska samtidigt, så ordnar det sig nog! :up: Regnet behövdes verkligen här, men nu får det helst vara uppehåll OCH dräglig utomhustemperatur mina resterande lediga dagar - så det blir något ordentligt gjort och några ridturer i lagom värme!
Nu är det hos oss! Tack för att ni skickade det vidare:D
 
Såg idag att en VD på ett företag jag varit ofta på skulle sluta och skrev lite om de första gångerna jag träffade VDn och hur jag hade upplevt att VDn var och önskade lycka till i framtiden.
Svaret jag fick var ett tack, samt att det alltid är lika trevligt att träffa mig. Det gjorde mig glad.
Har varit på det företaget mååånga gånger men bara träffat VDn ett tiotal gånger.
 
Igår när jag kom hem från jobbet, såg jag att grannens nyckel satt i dörren. Första tanken var att det var någon av barnen/barnbarnen som var där och kollade till lägenheten och bara skulle in snabbt, men så såg jag att hennes bil stod på parkeringen. Så ringde på medan jag låste upp min egen dörr. Hon kom och öppnade efter en stund och då sa jag att jag bara ville meddela att nycklarna satt i låset.
Hon blev jätteglad och tackade så mycket, samt meddelade att det inte var första gången och inte sista, vet det har hänt mig också vid något tillfälle inte så jättebra. Nu bor vi i ett relativt lugnt område men ändå.
Så det kändes bra i alla fall. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
52 53 54
Svar
1 075
· Visningar
54 554
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp