Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o
 
Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o
När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)
 
När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)

Tusenlappar att hämta där garanterat. Förr va det småungar som samlade pant, den tiden är förbi, dom blir väl bortjagade, hehe.
 

Liknande trådar

Fritid Skulle behöva nått gummistövelsliknande att ha när jag promenerar i skogen. Går oftast 1-1,5 mil, så inga långvandringar men har...
2
Svar
38
· Visningar
1 065
Kultur Jag har precis sett The curious case of Natalia Grace och blev sugen på fler dokumentärer. Ge mig era bästa tips.
Svar
2
· Visningar
247
Senast: SkorpSmulan
·
Juridik & Ekonomi Måste en person som omnämns görandes något olagligt vara namngiven eller bara identifierbar om det ska räknas som förtal? Är det när...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
3 473
Senast: co-SMAD4
·
Kultur Första avsnittet släppt - hur känner ni inför matchningarna? 🙂
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp