Powerpoint

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare ssannna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 708
S

ssannna

Jag har bestämt mej för att göra en powerpointpresentation, detta för första gången i mitt liv. Det går lite knackigt, men hittills har jag lyckats lösa det mesta, tack vare hjälpavsnittet. Det är bara en sak jag inte har lyckats med. På förstasidan har jag en bild som täcker hela sidan, och lyckades då sätta dit en svart ram längs ytterkanten. Det ser bra ut, och jag skulle vilja ha en svart kant på övriga sidor också, även dom där jag inte har bilder, utan bara text. Går det, och isf hur?
:)

Sv: Powerpoint

Så här bör funka:
1. Öppna din presentation.
2. Visa --> Bakgrund --> Bildbakgrund
3. Lägg in det du vill ha lika på alla bilder. Det kommer då att ligga permanent i bakgrunden i den filen och visas på alla bilder.
4. Stäng bakgrundsvy.

Kanske övertydlig kommentar: Tänk på att om man ändrar i bildbakgrunden efter att man har gjort bilderna kan man behöva se över bildernas layout i övrigt efteråt.

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd... 2
Svar
25
· Visningar
1 957
Senast: Glimra
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 281
Senast: lizzie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 423
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka