Heulwen

Trådstartare
Jag har sett på olika annonser att det står att praolön erbjudes. Hur mycket går den oftast på?
Har alla som praoar på tävlingsstall t ex rätt att kräva praolön?
Har ni några erfarenheter?
 
ja... precis...den prao som man t.ex. har i skolan får man ju ingenting betalt för... kolla bara upp så det inte är praktiklön de menar... Jag har praktik just nu och får 2.400 i mån... före skatt...då får jag ut typ 1800:- Och jag är 19 år... blir typ lite mer betalt om man är äldre.
 
Hm, det kan nog vara praktiklön de menar.
Det lät ju inte speciellt mycket. Hur stor kan chansen vara att man får praoa på ett tävlingsstall i sommar om man inte har någon vidare erfarenhet?
 
näe det är verkligen inte mycket =) det bror nog på lite grann vart du har tänkt vara men så länge du är ambitiös och vill lära dig så tror jag inte det är nå problem. :)
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 547
Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
210
Senast: Shaggy
·
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
1 667
Senast: Shixle
·
Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
12
· Visningar
381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp