Precis uppdaterat några tilläggsprogram

Det handlar väl mest om buggrättningar runt sådant som Notiser, Rapportera, Varningar och Sök.

Som vanligt, skriv gärna här om ni hittar något som inte är översatt eller inte verkar fungera.
 
Jag har uppdaterat lite till.
Framförallt handlar det om lite förbättringar runt prefixen. Största ändringen är nog att det numera fungerar bättre att ignorera prefix. Tidigare kunde ignorerade prefix visas under Liknande trådar, numera skall det fungera som tänkt.

Som vanligt säg till om något verkar konstigt.
 
Jag var precis in och stökade om bland ignorerade trådar och såg då att ikonen för att ta bort en tråd från listan inte riktigt vill vara med. Den fungerar som den ska men ser ut såhär:

Screenshot 2024-01-24 at 19-45-38 Ignorerar.png


Det ser likadant ut om jag laddar om sidan så jag tror att det är hos forumet något felar och inte min webbläsare.
 
Jag var precis in och stökade om bland ignorerade trådar och såg då att ikonen för att ta bort en tråd från listan inte riktigt vill vara med. Den fungerar som den ska men ser ut såhär:

Visa bifogad fil 137581

Det ser likadant ut om jag laddar om sidan så jag tror att det är hos forumet något felar och inte min webbläsare.
Tror detta är en gammal bug som inte kommit med den nya uppdateringen, jag tror dock att jag möjligen fixat till den nu.
Stort tack för att du hittade detta.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Jag genomförde en uppdatering för en liten stund sedan, vilket ledde till ett kortare avbrott. Det är ett litet antal tilläggsprogram...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit...
Svar
18
· Visningar
1 570
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 291
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp