Preliminära Beskedet!!

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare juni_cool
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 164
J

juni_cool

Idag fick jag veta att jag är preliminärt intagen på mitt 5:e val ingelstadgymnasiet.Men det är inte det jag helst vill komma in på utan jag längtar tills jag får veta dem andra beskeden!:love:

Ngn mer som har fått vetat!

Skriv här om ni vill!:D:banana:

Sv: Preliminära Beskedet!!

men gud vad roligkt för dej då!!!!!!!

Gud va kul!!!:D:bump:

Ja längtar till ja får veta mina, borde komma till veckan!!:D:bump:

Jag är preliminärt intagen till Ingelstadgymnasiet,Vretskolan och Plönningegymnasiet:love:

Jag har preliminärt kommit in på mitt första hads val NpHäst i Rättvik, mitt andra val Åsbygdens Naturbruksgymnasium, mitt tredje Vreta, och mitt femte i Dingle.

Har bara fått veta mitt 4val änsålänge och har kommit in på Plönningegymnasiet men ska inte gå där :)

Får nog veta de andra valen imorgon.

Varför vill du inte gå på plönninge då?

Och nu fick jag reda på att jag kom in på HRG i Borås :D

Jag är slutligt intagen på PLÖNNINGE och komerm gå där och bo där ^^ lämnar tråden för gott!

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 965
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 582
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 606
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka