• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 719
N

Notorius

Vad är det för sadelmärke? Såg en beg på annons, men skulle vilja köpa en sån ny, för de såg rätt fina ut.
Vart får man tag i dem?
Nypris?
Kvalité?

Givetvis ska jag prova ut den jag hittar på min häst, det behöver ni inte bekymra er om :p

Sv: Premier

Nää, Premiere ska vara ett franskt märke. Men what the hell. Pappa insisterade på Henran så imorrn åker han och betalar den :)

Sv: Premier

Det är väll ett relativt nytt märke i Sverige. Skulle tippa på att det funnits i ett, två års tid kanske?
Av vad jag har förstått så har de som haft premiere sadlar dessförinnan (däribland jag) antingen köpt dem utomlands eller så har de följt med importerad häst.

Min sadel (flatback) är gammal men i hyfsad kvalitet i lädret och jätte skön att rida i.
Tror inte de är speciellt dyra.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: Emuliiaa
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
556
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka