present till nyfödd??

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare misti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 167
M

misti

vad ska man köpa till en nyfödd??
bara något liten och inte jättedyrt.

någon sak eller ett klädesplagg...

någon som vill hjälpa mig??

och har ni någon bra sida man kan kolla på med saker/kläder isf?

Sv: present till nyfödd??

Köp något som man kan ha lite längre fram, tex mjuka bollar, badleksaker, kläder i lite större storlek, en bok, en fin haklapp, nappflaska osv. :laugh:
Jag fick väldigt mycket bebisgrejer och hann knappt använda alla bebiskläder förrens de var urvuxna :crazy: och det kändes lite tråkigt.

Köp något som man kan ha lite längre fram, tex mjuka bollar, badleksaker, kläder i lite större storlek, en bok, en fin haklapp, nappflaska osv. :laugh:
Jag fick väldigt mycket bebisgrejer och hann knappt använda alla bebiskläder förrens de var urvuxna :crazy: och det kändes lite tråkigt.

hmm... fanns lite att tänka på, badleksaker?? bra ide!! och roligt med ju...

Leksaker och böcker är roligare än kläder tycker jag personligen för ofta har man inte samma smak etc och då är det lätt att kläderna bara blir liggande oanvända..

Jag brukar köpa en maskskallra till alla nya bebisar. Det brukar vara mycket populärt. De finns på bl a Designtorget, går att köpa på nätet om du inte har någon butik i närheten, www.designtorget.se

jag brukar ge bort bjällror eller speldosor i mjuka material och klara färger :laugh:

kläder, haklapp, flaskor, nappar: sådana prylar är jättebra!

kolla tradera, de ha även nya grejer fast billigare.

Jg säger som jag alltid gör: Pyjamasar!!! Eller en mjuk och gosig filt!

De är jätte söta sånna maskar. Vet flera i Fridas ålder (5-6 mån) som har sådana. De är lagom stora för bebisarna att hålla i själva.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 475
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
883
Senast: clusia
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 111
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka