Present till vw-entusiast.

MissSecretAgent

Trådstartare
Hej,

Behöver lite hjälp m tips på bra present till någon som gillar bilar, mest bestämt volkswagen bilar från 60 talet.
Mekar själv med sin bubbla, folkabuss och en vw pickup.
Måste finnas någon likasinnad här med lite tips i rockärmen?
 
Hej,

Behöver lite hjälp m tips på bra present till någon som gillar bilar, mest bestämt volkswagen bilar från 60 talet.
Mekar själv med sin bubbla, folkabuss och en vw pickup.
Måste finnas någon likasinnad här med lite tips i rockärmen?
Jag är inte likasinnad men har det senaste sökt mycket på klockor och det finns att hitta specifika för olika bilmärken och bilmodeller.

s-l640.jpg
 
Jag har själv två gamla folkvagnar och skulle ha uppskattat att få reservdelar.
Finns ett par hemsidor bland annat vwupnorth och paruzzi med nytillverkade delar.
Annars finns det ju originaldelar och sånt till salu på facebook men då kan det ju vara lite knepigare med rätt årsmodell osv.
Verktyg är alltid bra att ha :D
Gillar personen inredning med vw tema så finns det många fina plåtburkar, muggar osv att hitta online. Eller så kanske du kan hitta en prydnadsbil som liknar någon av dom bilarna som personen har :D
 
Jag är inte likasinnad men har det senaste sökt mycket på klockor och det finns att hitta specifika för olika bilmärken och bilmodeller.

s-l640.jpg
Det kan helt klart vara ngt, men då är "problemet" att han är klock-entusiast med....och har "koll" på vad han gillar och inte. Mekaniska klockor ska det tydligen va.
Jag är lika okunnig om klockor som bilar. Jag får kolla lite på dem o se vad som finns.
 
Jag har själv två gamla folkvagnar och skulle ha uppskattat att få reservdelar.
Finns ett par hemsidor bland annat vwupnorth och paruzzi med nytillverkade delar.
Annars finns det ju originaldelar och sånt till salu på facebook men då kan det ju vara lite knepigare med rätt årsmodell osv.
Verktyg är alltid bra att ha :D
Gillar personen inredning med vw tema så finns det många fina plåtburkar, muggar osv att hitta online. Eller så kanske du kan hitta en prydnadsbil som liknar någon av dom bilarna som personen har :D
Jag vet ju inte vad för reservdelar som behövs...? jag är rätt clue-less när det gäller bilar...
Han gillar inredning, men främst då tidstypiskt till samma tidsperioder som bilarna. Men det kan ju finnas något trevligt praktiskt användbart som har en bild av en bubbla tex.
 
Det kan helt klart vara ngt, men då är "problemet" att han är klock-entusiast med....och har "koll" på vad han gillar och inte. Mekaniska klockor ska det tydligen va.
Jag är lika okunnig om klockor som bilar. Jag får kolla lite på dem o se vad som finns.
Då tror jag det är risk att det blir fel om du köper en klocka, bättre att satsa på något annat :)
 
Jag är inte heller likasinnad men passar på att bidra med den här plåtburken som jag har och gillar. Finns på massor av ställen, googlade bara på plåtburk let's get away.

 
Jag vet ju inte vad för reservdelar som behövs...? jag är rätt clue-less när det gäller bilar...
Han gillar inredning, men främst då tidstypiskt till samma tidsperioder som bilarna. Men det kan ju finnas något trevligt praktiskt användbart som har en bild av en bubbla tex.
Kan du inte fråga om det är något speciellt han behöver till bilarna då? :)
Kolla loppisar efter äldre resväskor, retro termosar och dylik campingutrustning?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Senaste tiden tycker jag att jag har börjat lukta illa så fort oavsett hur ofta jag duschar. Svettas inte mer men svetten luktar...
Svar
15
· Visningar
896
Senast: tuaphua
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 316
Senast: MiaMia
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Bonita4
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
578
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp