Presentförslag till gravid

Nebraska

Trådstartare
Vill gärna ha förslag på vad man kan köpa för runt en femhundring som kan ge lite vardagslyx. Inget ätbart eller presentkort.

Ska det vara en present som anknyter till graviditet på nått sätt eller mer "bara" en present till personen? Tänker du kan göra en present korg med lite olika saker kanske, du kan hitta bra produkter på feks eleven.se eller i butik tex åhlens. Dom har massa bra och stora märken :)

Hade köpt ett gåvoset från Rituals, fina lådor som det brukar vara bra pris på nu till jul. Brukar innehålla duschcreme, scrub, lotion och lite annat. Duschcremen tycker jag är helt underbar :love:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 426
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 760
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 269
Senast: Kilauea
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 121
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Akvarietråden V