Prestige sadlar

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare bubbel_queen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 294
B

bubbel_queen

Hur är dom i bommen? Kan någon som kan saga i ordning vilken modell som är rakast till vilken som är mest svängd?!

Sv: Prestige sadlar

Överlag är de väl ganska svängda (inte Stübben-svängda, men inte heller plankraka), jag kan bara svara för min modell, Versaillen och den tillhör de rakare.

Tack så mkt! Var på sadelutprovning härom dagen o det blev en Versaille. Mkt nöjd är jag iaf!

Skulle tro att dte är Silver star och den "vanliga" modellen av golden star!

*kl*

Vill också veta angående prestige sadlarna.. Hur pass svängd/rak är meredith sadeln? Nån som har erfarenhet av den?
Bilder?

Vilka är rakast?

Liknande trådar

Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Roheryn
·
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: Fibusen
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 498
Utrustning Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt. Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från...
Svar
1
· Visningar
206
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V