Prestige tillbehör

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Airborne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 738
A

Airborne

jag hoppas den här tråden hamnar rätt och att jag får fråga sånt här?

Har precis blivit lycklig ägare till en prestigesadel:)
Självklart vill jag ju vårda den på bästa sätt så jag köpte även lädervårds kittet...
Men nu till min stora fråga! jag har på internet hittat stigläder från prestige som jag såklart skall köpa...
MEN jag fick tyvär inte med något sadelöverdrag och det vill jag ju ha..som det står prestige på då! så är det någon som vet var på internet man kan beställa ett sådant eller är det bara återförsäljarna som kan ta hem det?? har spanat runt lite här men hittar ingat :(

vet du får du gärna PMa mej :-)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 351
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 548
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
9 100
Senast: Lobelia
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har... 2
Svar
39
· Visningar
7 435
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka