Pridearmbindlar

Nebraska

Trådstartare
Jag ska ansvara för att köpa in ett stort antal pridearmbindlar, bort åt 200 stycken. De ska ha bra passform och vara mycket justerbara. Finns det någon på buke som har en bra kontakt för inköp av dessa? Annat än det man kan googla sig fram till alltså.
 
Finns frågor som buke inte har ett svar på alltså?:o

Å andra sidan är det på precis dagen 20 år sedan jag gick med, så det kanske var på tiden att hitta en sån fråga.
 
Jag ska ansvara för att köpa in ett stort antal pridearmbindlar, bort åt 200 stycken. De ska ha bra passform och vara mycket justerbara. Finns det någon på buke som har en bra kontakt för inköp av dessa? Annat än det man kan googla sig fram till alltså.
Inte för att jag har någon kontakt, men företag som erbjuder lagkläder brukar även ha just såna band. Just nu står det helt still vad företagen heter 🙈 alldeles för varmt för min hjärna.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
8 303
Senast: CaisaCax
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 276
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Var ska vi resa? Eller göra?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Ulvlek

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp