Pridearmbindlar

Nebraska

Trådstartare
Jag ska ansvara för att köpa in ett stort antal pridearmbindlar, bort åt 200 stycken. De ska ha bra passform och vara mycket justerbara. Finns det någon på buke som har en bra kontakt för inköp av dessa? Annat än det man kan googla sig fram till alltså.

Finns frågor som buke inte har ett svar på alltså?:o

Å andra sidan är det på precis dagen 20 år sedan jag gick med, så det kanske var på tiden att hitta en sån fråga.

Jag ska ansvara för att köpa in ett stort antal pridearmbindlar, bort åt 200 stycken. De ska ha bra passform och vara mycket justerbara. Finns det någon på buke som har en bra kontakt för inköp av dessa? Annat än det man kan googla sig fram till alltså.
Inte för att jag har någon kontakt, men företag som erbjuder lagkläder brukar även ha just såna band. Just nu står det helt still vad företagen heter 🙈 alldeles för varmt för min hjärna.

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
712
Senast: sthu
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
535
Senast: mysboll
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
865
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 341
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31