Pris på beg globus clic

Sparvoga

Trådstartare
Har en globus clic cc köpt -05 som jag ska sälj (har reda köpare) vi har kommit överens om 6000:- är det för lite tror ni? den är i fint skick..

Sv: Pris på beg globus clic

Om ni kommit överens om priset är det väl oschysst att höja det?

Nej, jag ska inte höja det, tänkte bara om jag kanske varit lite billig... fast det är ju svårt att veta när man inte sett sadeln, men enligt sadelmakaren som kollat den tyckte jag kunde ta det jag köpt den för, men det känns lite väl den är ju ändå äver 2 år

Tycker att det låter mkt för en Globus.Nypriset är ju inte så högt och med deras dåliga kvalite skulle inte jag betala så mycket!
Eller rättare sagt,Globussadlar hamnar ALDRIG på mina hästars rygg pga att jag sett ett par exemplar som varit sneda både i bom och stoppning!
Men,accepterar köparen priset är det väl bara att sälja och se glad ut!

Hm, ok! Själv har då varit jätte nöjd med min sadel, både komfort och lädermässigt. Dock har hästen ändrat form nu.. Men alla kan ju inte ha samma smak;)

Liknande trådar

Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 688
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 491
Senast: Edla
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 658
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?